KontaktyVše o nákupuTabulka velikostíDoprava a platbaObchodní podmínky

ŽÁBASPORT

info@zabasport.cz  /  +420 774 660 477

Obchodní podmínky

Dodavatel
Klatovská sportovní s.f.o. - Václav Vachtl
Nádražní 442
34012 Švihov

IČ: 69978000
DIČ: CZ7909271977 
(jsme plátci DPH)

(dále jen "dodavatel") 

na straně druhé
 "kupující". Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

1) Objednávka zboží

Objednávky jsou vyřizovány pokud možno ihned od okamžiku jejich přijetí. Objednávky jsou přijímány pouze na základě řádně vyplněného objednávkového formuláře umístěného na www.zabasport.cz . Zákazník se vytvořením objednávky zavazuje poskytnou údaje úplně a pravdivé. Dodavatel si vyhrazuje právo objednávku stornovat v případě neposkytnutí úplných a pravdivých údajů potřebných pro řádné vyřízení objednávky.


Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy ( nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.


Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávku je možno ze strany zákazníka stornovat do 24hodin od vytvoření objednávky e-mailem na objednavky(zavináč)zabasport.cz. V případě zrušení objednávky po tomto termínu si prodávající vyhrazuje možnost vyměření smluvní pokuty ve výši 500Kč splatné do 15dnů na bankovní  účet prodejce. Platba probíhá na základě dokladu vystaveného prodejcem. V případě nepřevzetí vyexpedované zásilky, kdy je jako důvod uváděno stornování objednávky po termínu 24hodin od objednání je s takovouto objednávkou nakládáno jako s Nepřevzatou zásilkou viz bod 3 těchto obchodních podmínek.  Vytvořením objednávky zákazník potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Katalog veškerého nabízeného zboží je umístěn na www.zabasport.cz, dodavatel si vyhrazuje právo měnit cenu nabízeného zboží. Závazná je vždy cena, která je aktuální v den vytvoření objednávky.

Obrázek u některých položek katalogu může být ilustrativní, za závazný je považován vždy popis (název) zboží. V případě, že se tak stane, je zákazník o této skutečnosti včas informován e-mailem s návrhem řešení. Závazné je také písemné označení barvy produktu, barva zboží na obrázku může být u některých položek pouze ilustrativní. U barevného označení Multi není dodavatel povinen dodat zboží v barevném provedení vyobrazeném u zboží.  

Reklamace jsou vyřizovány v souladu s Reklamačním řádem viz. poslední část těchto obchodních podmínek. 

Veškeré zboží je dodáváno s dokladem o koupi. V případě existence záručního listu, je dodán taktéž, v opačném případě slouží jako záruční list vystavený doklad o koupi. Na zboží je poskytována záruka v trvání 24měsíců. Tato doba je započtena dnem převzetí a uhrazení zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Pro kupující, který zboží používá pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.
Zboží určené k reklamaci je přijímáno na adrese: Klatovská Sportovní, Vídeňská 2, 33901 KLATOVY 1. 

PROVOZ E-SHOPU A INFOLINKY JE VE DNECH 18.8. - 25.8. OMEZEN. 

  

2)Odeslání objednávky

Dodací lhůta veškerého nabízeného zboží je 5-10 pracovních dnů (ve vyjímečných případech až 21 pracovních dnů) vyjma položek umístěných v oddělení "Dodání 48hodin", dodací lhůta těchto položek je 2-3 pracovní dny. V případě, že objednávka obsahuje položky z katalogu i z oddělení "Dodání 48hodin" řídí se celková dodací lhůta objednávky nejdelší příslušnou dodací lhůtou. Katalog zboží je pravidelně aktualizován dle skladových zásob centrálního zahraničního skladu.

Dodavatel si v ojedinělých případech vyhrazuje právo storna části objednávky v případě nedostupnosti zboží v zahraničním skladu. Zákazník je o této skutečnosti informován e-mailem v průběhu vyřizování objednávky. 

Dodavatel si vyhrazuje možnost upravit dodací lhůtu v případě zásahu nepřiměřených okolností jako jsou extrémní klimatické podmínky, extrémní povětrnostní, sněhové a jiné podmínky nebo nestandardní doba zpracování objednávky zboží v centrálním zahraničním skladu. Zákazník o těchto změnách včas a řádně informován.

Vlastníkem zboží je dodavatel až do okamžiku převzetí zásilky zákazníkem a tak i podepsáním dodacího listu dopravci.
Zákazník je při převzetí zásilky povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a převzít ji pouze v případě nepoškození. V případě poškození je povinen požadovat po doručovateli sepsání reklamačního protokolu o porušení zásilky během přepravy.  V případě mechanického porušení zásilky v nepoškozeném obalu je zákazník povinen do 24hodin od doručení nahlásit toto poškození dodavateli formou e-mailové zprávy. Na hlášení poškození po této lhůtě nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. 

Zákazník je povinen zvolit jeden ze způsobu převzetí zásilky, kdy jedním je Osobní odběr a druhým Doprava. Doprava zásilky je uskutečňována prostřednictvím služeb společností Česká pošta,s.p. a PPL s.r.o., zákazník má možnost zvolit jeden z těchto způsobů Dopravy, kdy tato volba je závazná a lze měnit pouze formou žádosti v e-mailové zprávě do 24hodin od okamžiku vytvoření objednávky. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Osobní odběr 
V okamžiku, kdy je zboží připraveno k vyzvednutí je zákazník informován SMS zprávou. Zboží je připraveno k vyzvednutí po dobu 14 dnů ode dne doručení této SMS zprávy. Po této lhůtě je objednávka považována za nepřijatou a postupuje se k vymáhání vzniklé pohledávky dle bodu "Nepřevzetí zásilky" těchto obchodních podmínek. 
Adresa místa pro osobní odběr : Klatovská Sportovní , Vídeňská 2, Klatovy 1, 33901 (více info v oddělení Kontakty). Platby za objednávky z e-shopu přijímáme při osobním převzetí pouze v hotovosti. 

ZDARMA !!



Česká pošta, s.p.- Balík do ruky
Dodání probíhá obvykle do 24hodin od okamžiku doručení e-mailu o expedici zákazníkovi. Dopravce Česká pošta, a.s. si vyhrazuje možnost delší dodací lhůty zásilky v případě nepředvídaných okolností nebo nepříznivých klimatických poměrů. 

Platba probíhá formou Dobírky při převzetí zboží od poštovního doručovatele v místě Vašeho bydliště nebo v případě Vašeho nezastihnutí na pobočce České pošty, a.s. . Zákazník je o zásilce na cestě informován SMS zprávou odeslanou informačním systémem České pošty, a.s.. Řádné doručení této SMS zprávy není dodavatel schopen ovlivnit ani zajistit, neboť není poskytovatelem této služby. Zásilka je v případě nezastihnutí zákazníka uložena na dodací poště po dobu 7dnů!


Balík Do ruky (platba na dobírku) + balné ............................. 139Kč        
                                                                 Při hodnotě objednávky 2000Kč a více doprava ZDARMA !!



PPL Czech s.r.o.
Dodání probíhá obvykle do 24hodin od okamžiku doručení e-mailu o expedici zákazníkovi. Dopravce PPL Czech,s.r.o. si vyhrazuje možnost delší dodací lhůty zásilky v případě nepředvídaných okolností nebo nepříznivých klimatických poměrů. Zákazník je o odeslané zásilce informován také e-mailem od společnosti PPL, podle kterého lze sledovat pohyb zásilky díky jejímu zadanému kódu.
Platba probíhá formou platby v hotovosti řidiči PPL při převzetí zboží v místě Vašeho bydliště. Zákazník je před očekávaným doručením kontaktován řidičem prostřednictvím zadaného telefonního čísla, je zde možnost domluvy času nebo místa doručení zásilky. V případě nezastihnutí zákazníka probíhá následující pracovní den druhý pokus o doručení, opět po předchozí domluvě s řidičem PPL. 

PPL (platba na dobírku) + balné..............................................129Kč        
                                                                 Při hodnotě objednávky 2000Kč a více doprava ZDARMA !!


 
PPL Slovensko - možná pouze forma úhrady předem na bankovní účet vedený u Komerční banky,a.s. č: 43-4747620257/0100, IBAN CZ7701000000434747620257, BIC (SWIFT) kód: KOMBCZPPXXX (KOMBCZPP pro osmimístnou variantu), adresa majitele účtu: Václav Vachtl, Nádražní 442, 34012 Švihov, CZE.  Variabilní symbol (VS) = číslo Vaší objednávky.

 

POZOR !  V případě Vaší platby ze zahraničí je Vaší povinností zadat úhradu tak, aby poplatky spojené s transakci šly k tíži plátce NIKOLIV PŘÍJEMCE. Při zadávání platby tedy zvolte u typu poplatku "OUR". V opačném případě si vyhrazujeme právo na pozastavení vyřizování Vaší objednávky do chvíle, kdy bude z Vaší strany zařízena refundace poplatků, které jsme byli nuceni uhradit díky chybně zvolenému typu platby poplatků z Vaší strany. 

Objednávka začíná být vyřizována od okamžiku připsání částky na bankovní účet dodavatele. Od tohoto okamžiku je započata dodací lhůta 5-10 pracovních dnů. Po přijetí objednávky nedochází k rezervaci zboží v centrálním skladu s tím, že je zákazníkovi odesláno po přijetí platby. Pokud nastane prodleva mezi přijetím objednávky a připsáním platby za ni v řádu 5 a více dní, je zde riziko změny aktuální dostupnosti zboží a může dojít k jeho vyprodání. 
Doprava na Slovensko probíhá pouze v rámci společnosti PPL, s.r.o. , kdy platí stejné podmínky jako pro dopravu v ČR vyjma dodací doby zásilky, která se pohybuje v rámci 5 pracovních dnů. 

PPL SLOVENSKO (platba převodem předem) + balné...................249Kč



3)Nepřevzetí zásilky
Každá objednávka je závazná dle (č. 89/2012 Sb.) Občanského zákonníku a dle těchto obchodních podmínek. Kupující, který neuhradí objednávku při platbě na účet předem (Slovensko) nebo nepřevezme expedovanou zásilku s platbou na dobírku bude na jeho jméno zahájeno vymáhání vzniklé pohledávky,tj. vzniklé pořizovací náklady na zboží, expediční náklady a smluvní pokuta 500,- Kč, zákonný úrok nesplacené částky a případné náklady na vymáhání. 


4) Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží ve 30 denní lhůtě
Kupující má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V NAŠEM E-SHOPU MÁTE MOŽNOST VRÁCENÍ AŽ DO 30 DNŮ. Pokud se tak rozhodne, musí zákazník nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení odeslat zpět v uvedené lhůtě, nejpozději tedy do 30 dnů od převzetí zboží. Zásilky zaslané zpět na dobírku nejsou přijímány a jsou navráceny odesilateli. 
Adresa pro zasílání zboží určenému k odstoupení od smlouvy:  Klatovská Sportovní, Vídeňská 2, 33901 Klatovy 1 

PROTOKOL K ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY KE STAŽENÍ ZDE: 

DOC a PDF

Po navrácení zboží prodávající vrátí zpět odpovídající částku za zboží bankovním převodem na účet kupujícího, který číslo bankovního účtu uvede v průvodním dopise přiloženém ke zboží. Zasílání částek jiným způsobem než je bankovní převod se neprovádí. Náklady spojené s vrácením zboží prodejci jdou k tíži kupujícího. Na základě písemné žádosti (e-mailem, přiložené k vrácenému zboží) jsou kupujícímu uhrazeny prvotní náklady na přepravu zboží od prodejce kupujícímu. Lhůta pro vrácení částky za vrácené zboží a příp. přepravu kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží resp. převzetí odstoupení od kupní smlouvy. 

Kupující je povinen přiložit ke zboží určenému k vrácení kopii nebo originál dokladu o koupi a průvodní dopis (nejlépe "Protokol k odstoupení od kupní smlouvy" ke stažení výše), který obsahuje název, počet, kód, velikost a barvu vráceného zboží a název, počet, kód, velikost a barvu zboží, které si kupující přejet zaslat namísto zboží vráceného. 
Náklady na zaslání zboží nového namísto zboží vráceného hradí kupující. Tarifní částka a způsob dopravy se řídí dle zvoleného způsobu dopravy v původní objednávce. 



5) INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
 

 

ZÁKLADNÍ SHRNUTÍ 

 

Společnost Klatovská Sportovní s.f.o. – Václav Vachtl provádí zpracování Vašich osobních údajů, neboť je to nezbytné pro splnění smlouvy s Vámi ohledně prodeje zboží (nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením takové smlouvy), a dále provádí zpracování Vašich osobních údajů, které je nezbytné pro plnění veřejnoprávních povinností této společnosti.

 

  1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

 

1.1.     Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost Klatovská Sportovní s.f.o.- Václav Vachtl, se sídlem Nádražní 442, 340 12 Švihov, identifikační číslo: 69978000, zapsaná v živnostenském rejstříku MěÚ Klatovy, č.j.: ŽO/403/09  (dále jen „správce“).

 

1.2.     Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Nádražní 442, 340 12 Švihov, adresa elektronické pošty info@klatovskasportovni.cz, telefon 774 660 477.

 

1.3.     Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

  1. PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    • Právním základem zpracování Vašich osobních údajů je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro:
      • splnění smlouvy mezi Vámi a správcem nebo pro provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“);

 

2.1.2. splnění právních povinností, které se na správce vztahují, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení, a to konkrétně zejména splnění povinností uložených správci obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.

 

  1. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

3.1.     Účelem zpracování Vašich osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, včetně doručení zboží a řešení práv z odpovědnosti za vady, či provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy a dále plnění souvisejících veřejnoprávních povinností správcem.

 

3.2.     Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

 

  1. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

4.1.     Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.

 

  1. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

5.1.     Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou zasílatelské společnosti a jiné osoby podílející se na dodání zboží či realizaci plateb na základě kupní smlouvy, a osoby zajišťující pro správce technické služby související s provozem e-shopu, včetně provozu software a ukládání dat.  

 

5.2.     Příjemci Vašich osobních údajů zpracovávaných za účelem plnění povinností vyplývajících z právních předpisů můžou být dále orgány finanční správy či jiné příslušné úřady v případech, kdy tak správci ukládají obecně závazné právní předpisy.

 

5.3.     Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

  1. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

 

6.1.     Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

 

6.2.     Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

 

6.3.     Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí Vašich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji ze strany správce splnit.

 

 

6) INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO ÚČELY MARKETINGU

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu internetového obchodníka.

  1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

1.1.     Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost Klatovská Sportovní s.f.o. – Václav Vachtl, se sídlem Nádražní 442, 34012 Švihov , identifikační číslo: 69978000, zapsaná v živnostenském rejstříku MěÚ Klatovy, č.j.: ŽO/403/09 (dále jen „správce“).

1.2.     Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Nádražní 442, 340 12 Švihov, adresa elektronické pošty info@klatovskasportovni.cz, telefon 774 660 477.

1.3.     Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

  1. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1.     Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

  1. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1.     Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.

3.2.     Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

  1. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1.     Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je 5 let.

  1. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1.     Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující marketingové služby pro správce.

5.2.     Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

  1. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1.     Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

6.2.     Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu.

6.3.     Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

6.4.     Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

6.5.     Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.

 


7) Závěrečná ustanovení

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). 

 

Spotřebitel má možnost kromě podání žaloby k příslušnému soudu vyuřít také proces pro mimoosoudní řešení sporů v rámsi ČOI tzv. ADR. Spotřebitelksý spor může být řešen prostřednictvím oddělení ADR, Česká obchodní inspekce, Inspektorát Plzeňský a Karlovarský, Houškova 661/33, 326 00 Plzeň, www.coi.cz ; tel. +420 377 323 596, e-mail: pm_coi@coi.cz, IS DS: ytqdz5f

 

Obchodní podmínky nabývají platnost dne 25.5.2018


REKLAMAČNÍ ŘÁD 


Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je Klatovská sportovní s.f.o.- Václav Vachtl , se sídlem Nádražní 442, 340 12 Švihov;  IČ 69978000 , která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.


Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

Práva z vady zboží

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven. 

V případě oprávněné reklamace jsou Kupujícímu na jeho žádost proplaceny nejnižší možné přepravní náklady na řádnou přepravu zboží k Prodávajícímu. Tyto náklady jsou vráceny bankovním převodem beprostředně po vyřízení rekamace. 

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2016. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Informace pro zákazníky


  • 100% originální zboží
  • Vrácení nebo výměna do 30 dnů
  • Poštovné zdarma při nákupu na 2 000 Kč
  • Vlastní kamenná prodejna i sklad v ČR
  • Komfortní a rychlé doručení
  • Odborné a rychlé poradenství
  • HELPLINE +420 774 660 477
  •  

  •